Κάποιος μου έστειλε ένα μήνυμα και ζητούσε να μάθει ποιές είναι οι διαφορές στα ηλεκτρομαγνητικά μηχανήματα τατουάζ και πως τα ρυθμίζουμε
Απάντηση:
Τα ηλεκτρομαγνητικά μηχανάκια διακρίνονται σε liner & Shader με τις εξής διαφορές
1. Τα πηνία Στα μηχανάκια liner είναι μικρότερα σε ότι αφορά την δύναμη τους ή διαφορετικά τις στρώσεις από σύρμα με τα οποία είναι φτιαγμένα. Συγκεκριμένα σε αυτά τα μηχανάκια έχουμε 8αράκια πηνία που παράγουν ένα οξύ ήχο και είναι γρήγορα . ΣΤα Shader έχουμε πηνία μεγαλύτερα σε στρώσεις 12άρια και δίνουν ένα πιο μπάσο ήχο όταν δουλεύουν. Βέβαια έχουμε και τα 10άρια πηνία που είναι τα πλέον συνηθισμένα στην εποχή μας γιατί έχουν μικρότερο βάρος και όγκο από τα 12άρια αλλά αρκετή δύναμη για τις περισσότερες βελόνες που κυκλοφορούν .
2. Ελάσματα , υπάρχουν 2 , μπροστά έλασμα (η λαμαρίνα στην οποία ακουμπά η βίδα επαφής. Είναι μικρό σε ότι αφορά το μήκος του στα Liner μηχανάκια και μεγαλύτερο στα Shader. Σχετικά με το πίσω έλασμα (είναι αυτό που βιδώνει την μπάρα που ανεβοκατεβαίνει με την σέλα - σασί του μηχανήματος) . αυτό το έλασμα στα Shader μηχανάκια είναι παχύτερο από ότι στα Liner. Ετσι συμβάλει με την αντίστασή του στο δυνατό (Shader) ή απαλό (Liner) χτύ[ημα.
3. Η βίδα επαφής , είναι ένας εύκολος και γρήγορος τρόπος για να μετατρέψεις ένα μηχάνημα Shader σε liner και ανάποδα . Για να γίνει liner πρέπει να βιδώσεις , δηλαδή να μειώσεις την απόσταση - κενό, της μπάρας από το πηνίο (στο 1.25mm συγκεκριμένα) . Για να γίνει πάλι Shader απλά ξεβιδώνεις (απομακρύνεις την μπάρα από το πηνία - στο 1,85mm συγκεκριμένα) . Οτι αναφέρω είναι καλό να γίνεται σε Shader από την κατασξευή του μηχάνημα και όχι σε liner από την κατασκευή του μηχάνημα γιατί το δεύτερο από κατασκευή ακόμη είναι κατάλληλο για απαλό χτύπημα - κάτι ακατάλληλο για ανοιχτές και απλωμένες βελόνες , όπως είναι οι βελόνες σκιάς (RS, M1, M2, RM)
Διαφορές :
Liner , ελαφρύτερο, γρηγορότερο , σε καλή λειτουργία σε λιγότερα βολτ συνήθως (8-10V) , απαλό χτύπημα, οξύς ήχος , κοντό μπροστινό έλασμα, 8άρια πηνία, λεπτό πίσω έλασμα, απόσταση μπάρας - πηνίου 1,25mm.
Shader , βαρύτερο, πιο αργό, σε καλή λειτουργία σε λίγο περισσότερα βολτ συνήθως (9 - 12V), δυνατό χτύπημα, Μπάσος ήχος, μακρύ μπροστινό έλασμα, 12άρια πηνία , παχύ πίσω έλασμα, απόσταση μπάρας πηνίου 1,85mm.
Συντονισμός :
3 σημεία ελέγχου
Αυτί : ακούω που ρολάρει καλά η μηχανή χωρίς να αγκομαχά αλλά και εκεί που ακούγεται.
Μάτι : ελέγχω την εικόνα που μου δίνει η μπάρα , αν κοιτάξω το μηχάνημα από μπροστά την ώρα που δουλεύει. Οταν έχω ως εικόνα 2 κυκλάκια που τέμνονται οι εφάπτονται τότε έχω ρύθμιση Liner, αν έχω κυκλάκια που έχουν απόσταση μεταξύ τους τότε έχω Shader. Τα κυκλάκια που αναφέρω είναι η εικόνα τις προεξοχής της μπάρας εκεί όπου βάζουμε την θηλή - λαστιχένια, και τον βρόγχο της βελόνας.
Νύχι του μικρού δαχτύλου : To τοποθετώ κάτω από την μπάρα και αν σταματάει η μηχανή δίνω βολτ, αν με πονάει αφαιρώ βολτ, μέχρι να φτάσω εκεί που είναι ανεκτό το χτύπημα.
Οποιος έχει απορίες να μην διστάσει να στείλει μήνυμα (salvialessons@gmail.com)
Απάντηση:
Τα ηλεκτρομαγνητικά μηχανάκια διακρίνονται σε liner & Shader με τις εξής διαφορές
1. Τα πηνία Στα μηχανάκια liner είναι μικρότερα σε ότι αφορά την δύναμη τους ή διαφορετικά τις στρώσεις από σύρμα με τα οποία είναι φτιαγμένα. Συγκεκριμένα σε αυτά τα μηχανάκια έχουμε 8αράκια πηνία που παράγουν ένα οξύ ήχο και είναι γρήγορα . ΣΤα Shader έχουμε πηνία μεγαλύτερα σε στρώσεις 12άρια και δίνουν ένα πιο μπάσο ήχο όταν δουλεύουν. Βέβαια έχουμε και τα 10άρια πηνία που είναι τα πλέον συνηθισμένα στην εποχή μας γιατί έχουν μικρότερο βάρος και όγκο από τα 12άρια αλλά αρκετή δύναμη για τις περισσότερες βελόνες που κυκλοφορούν .
2. Ελάσματα , υπάρχουν 2 , μπροστά έλασμα (η λαμαρίνα στην οποία ακουμπά η βίδα επαφής. Είναι μικρό σε ότι αφορά το μήκος του στα Liner μηχανάκια και μεγαλύτερο στα Shader. Σχετικά με το πίσω έλασμα (είναι αυτό που βιδώνει την μπάρα που ανεβοκατεβαίνει με την σέλα - σασί του μηχανήματος) . αυτό το έλασμα στα Shader μηχανάκια είναι παχύτερο από ότι στα Liner. Ετσι συμβάλει με την αντίστασή του στο δυνατό (Shader) ή απαλό (Liner) χτύ[ημα.
3. Η βίδα επαφής , είναι ένας εύκολος και γρήγορος τρόπος για να μετατρέψεις ένα μηχάνημα Shader σε liner και ανάποδα . Για να γίνει liner πρέπει να βιδώσεις , δηλαδή να μειώσεις την απόσταση - κενό, της μπάρας από το πηνίο (στο 1.25mm συγκεκριμένα) . Για να γίνει πάλι Shader απλά ξεβιδώνεις (απομακρύνεις την μπάρα από το πηνία - στο 1,85mm συγκεκριμένα) . Οτι αναφέρω είναι καλό να γίνεται σε Shader από την κατασξευή του μηχάνημα και όχι σε liner από την κατασκευή του μηχάνημα γιατί το δεύτερο από κατασκευή ακόμη είναι κατάλληλο για απαλό χτύπημα - κάτι ακατάλληλο για ανοιχτές και απλωμένες βελόνες , όπως είναι οι βελόνες σκιάς (RS, M1, M2, RM)
Διαφορές :
Liner , ελαφρύτερο, γρηγορότερο , σε καλή λειτουργία σε λιγότερα βολτ συνήθως (8-10V) , απαλό χτύπημα, οξύς ήχος , κοντό μπροστινό έλασμα, 8άρια πηνία, λεπτό πίσω έλασμα, απόσταση μπάρας - πηνίου 1,25mm.
Shader , βαρύτερο, πιο αργό, σε καλή λειτουργία σε λίγο περισσότερα βολτ συνήθως (9 - 12V), δυνατό χτύπημα, Μπάσος ήχος, μακρύ μπροστινό έλασμα, 12άρια πηνία , παχύ πίσω έλασμα, απόσταση μπάρας πηνίου 1,85mm.
Συντονισμός :
3 σημεία ελέγχου
Αυτί : ακούω που ρολάρει καλά η μηχανή χωρίς να αγκομαχά αλλά και εκεί που ακούγεται.
Μάτι : ελέγχω την εικόνα που μου δίνει η μπάρα , αν κοιτάξω το μηχάνημα από μπροστά την ώρα που δουλεύει. Οταν έχω ως εικόνα 2 κυκλάκια που τέμνονται οι εφάπτονται τότε έχω ρύθμιση Liner, αν έχω κυκλάκια που έχουν απόσταση μεταξύ τους τότε έχω Shader. Τα κυκλάκια που αναφέρω είναι η εικόνα τις προεξοχής της μπάρας εκεί όπου βάζουμε την θηλή - λαστιχένια, και τον βρόγχο της βελόνας.
Νύχι του μικρού δαχτύλου : To τοποθετώ κάτω από την μπάρα και αν σταματάει η μηχανή δίνω βολτ, αν με πονάει αφαιρώ βολτ, μέχρι να φτάσω εκεί που είναι ανεκτό το χτύπημα.
Οποιος έχει απορίες να μην διστάσει να στείλει μήνυμα (salvialessons@gmail.com)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η ελευθερία της γνώσης είναι αγαθό πολιτισμού και όχι προϊόν μάρκετινγκ.
Προσπαθήστε να είστε ευγενικοί και αξιόλογοι